ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Костянтинівської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №16
НА 2016 – 2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Завдання методичного об’єднання
учителів початкових класів
1. Працювати по реалізації проблеми початкової школи " Особистісно орієнтовані технології як основа формування ключових компетентностей молодших школярів”
2. Вивчення нових нормативно – правових документів, методичних рекомендацій та провадження їх у роботу.
3. Вдосконалення фахової освіти і кваліфікації учителів, підвищення їхньої педагогічної компетентності.
4. Мотивація вчителів до інноваційної діяльності
5. Розвиток творчих можливостей педагогів, стимулювання сумлінної праці, навчання вчителів технології сучасного уроку.
6. Продовжити роботу з моніторингу навчальних досягнень учнів з української мови ( 1 – 4 класи), математики ( 4 класи).
7. Розвивати самоосвітню компетентність вчителів.
8. Проводити обмін досвідом успішної педагогічної діяльності.
Очікуваний результат на кінець року
1. Учителі повинні знати і виконувати в своїй роботі інструктивно – методичні листи, програми, державні стандарти.
2. Знати і використовувати у своїй роботі " Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів(Наказ МОН від 19.08.2016 №1009 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222 » ) та методичні рекомендації до оновлених програм початкової школи (1-4 клас)(Лист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437)»
3. Кожному вчителю впроваджувати в своїй роботі «Програму національно-патріотичного виховання дітей та молоді в Донецькій області на 2016-2020 рік»
4. Педагогічна компетентність учителя повинна вдосконалюватися за такими параметрами:
1. Знаннєва складова діяльності вчителя
2. Позиція організатора навчальних ситуацій.
5. Кожному вчителю працювати над впровадженням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.
6. Підвищення рівня компетентності учнів 4 класів з української мови і математики.